close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתרונות מחשוב ענן - תקדמו את העסק שלכם

מערכת שורשו חשוון, תשפג31/10/2022

פתרונות עסקיים כמו מחשוב ענן מאפשרים לחברה שלכם למנף משאבים שספקי שירותי ענן מנהלים ומאחסנים בשרתים וברשתות פרטיים ומאובטחים

תגיות:
צילום: pixabay

כיום יותר ויותר עסקים מחפשים פתרונות מחשוב יעילים ומתקדמים ועוברים לשירותי ענן. זו לא הצהרה אופנתית בעולם ה-IT - יש צורך מובהק לעבור מדגמי תוכנה מסורתיים לאינטרנט. יש לציין כי פתרונות המחשוב תפסו תאוצה בהתמדה במהלך 10 השנים האחרונות. הדרך קדימה מבטיחה ומתגמלת מאוד שכן פתרונות הענן מהדור הבא נועדו לשתף פעולה בכל מקום, דרך מכשירים ניידים. על ידי כך, משתמשים עסקיים ואנשי מקצוע ארגוניים יוכלו לגשת לתוכנות ואפליקציות מכל מקום בעולם. גורמים אלו עוזרים לבעלי העסקים להישאר ממוקדים במה שהם עושים, והם לא צריכים להיות מודאגים לגבי ניהול ושליטה בכל התהליך,

צילום: pixabay
הם יכולים פשוט ליהנות מהתוצאה.

מה נותנים פתרונות מחשוב ענן לעסקים
פתרונות מחשוב ענן לעסקים מציעים נראות וגמישות רבה יותר, בעזרתם בעלי עסקים יפסיקו לדאוג לגבי אחסון הנתונים שלהם. בכך, המשתמשים יחסכו הרבה בחלק הניהולי של החומרה והתוכנה. במילים אחרות, תשתית משותפת פירושה שהיא פועלת כמו כלי עזר. שירותי מחשוב ענן שמשתמשים יהיו זכאים לשלם עבורם הם בעצם השירות שהם בחרו בו, ולא מעבר.

נכון לעכשיו, מספר רב של חברות מסתמכות על אפליקציות בענן, כמו משאבי אנוש, הנהלת חשבונות, ניהול קשרי לקוחות (CRM) ועוד הרבה יותר. רוב החברות הגדולות בעולם העבירו את האפליקציות שלהן לענן לאחר שהבינו את המהימנות והאבטחה של התשתית שלו.

סוגי פתרונות מחשוב ענן
ישנם שלושה סוגים של פתרונות מחשוב ענן הרווחים בשוק:
תשתית כשירות (IaaS)- כפי שהשם מרמז, צד שלישי יארח את מרכיבי התשתית, כלומר החומרה, השרתים, האחסון והתוכנה. זה גם יספק אבטחה, תחזוקה ותוכנה.

תוכנה כשירות (SaaS)- Software as a Service (SaaS) הוא מודל הפצת תוכנה שבו – השימוש באפליקציית הענן זמין ללקוחות דרך האינטרנט.

פלטפורמה כשירות (PaaS)- Platform as a Service (PaaS) או Application Platform as a Service (aPaaS) הוא אחד משירותי מחשוב הענן המאפשרים למשתמשים לפתח, להריץ ולנהל אפליקציות מבלי להידרש לקוד, אחסון, תשתית וכן הלאה. ישנם סוגים שונים של PaaS. כל אפשרות ה-PaaS היא ציבורית, פרטית או שילוב היברידי של השניים.

למה לפנות לפתרונות מחשוב ענן?
פתרונות עסקיים של מחשוב ענן מאפשרים לעסק שלכם למנף משאבים שספקי שירותי ענן מתחזקים ושומרים בשרתים וברשתות סודיות ומאובטחות. פתרונות ענן מספקים פתרון לכאורה לגיוס משאבי רשת ונתונים. יישומים עסקיים מאז ומעולם היו מאוד מורכבים ויקרים לתחזוקה. נדרשות תוכנות וחומרה רבות כדי להפעיל אותם וזה באמת מרתיע. חוץ מזה, לעסקים צריכים צוות מומחים פנימי להתקין, להגדיר, לבדוק, להפעיל, לאבטח ולעדכן אותם. עם פתרונות מחשוב ענן אתם יכולים לצמצם מאמצים אלו ולשפר את הפרודוקטיביות שלכם ולהישאר ממוקדים יותר בתפוקות העסקיות שלכם.

פתרונות עסקיים כמו מחשוב ענן מאפשרים לחברה שלכם למנף משאבים שספקי שירותי ענן מנהלים ומאחסנים בשרתים וברשתות פרטיים ומאובטחים. פתרונות ענן מציעים פתרון קל לגיבוי ולגיוס משאבי רשת ונתונים. על ידי ניהול מקצועי של יזמקו אתם תוכלו להפסיק לדאוג לגיבוי הנתונים שלכם לחסוך לא מעט הוצאות עסקיות. צרו קשר עם יזמקו והם ישמחו לענות לכם על כל השאלות שעולות אצלכם בנוגע לאופטימיזציה של העסק שלכם ומעבר למחשוב ענן.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה